Tijd om te gaan - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Sanne Heck - WaarBenJij.nu Tijd om te gaan - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Sanne Heck - WaarBenJij.nu

Tijd om te gaan

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 September 2015 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Hallo allemaal, en welkom op mijn blog! Ik heb besloten om weer een poging te gaan wagen. Ervaring leert dat ik geen trouwe schrijver ben - degenen die mij in 2009 tijdens mijn reis in India hebben kunnen volgen weten dit als geen ander - maar de intentie is er in ieder geval.

Morgenmiddag vertrek ik richting Nieuw-Zeeland! De vlucht is een hele reis op zich, want ik kom donderdag pas in de avond in Auckland aan. Gelukkig begint voor mij mijn vakantie/ reis wanneer ik de voordeur achter me dicht heb getrokken, dus dat mag de pret verder niet drukken.

Lang over gedroomd, lang op voorbereid, maar nu is het eindelijk zover.

Tot de volgende blog! (voor de nieuwkomers, dit kan dus even duren)

  • 28 September 2015 - 18:44

    Christina:

    Wens je een hele goede reis & geniet van je droom!!!

    Van harte!

    Xxx Christina

  • 28 September 2015 - 19:51

    Sander Eefting:

    Zet hem op daar Sanne!
    Maak er wat moois van daar!

    Groetjes,
    Sander.

  • 28 September 2015 - 19:58

    Marie-Therese :

    Geniet ervan en dit keer ons echt op de hoogte houden, dan kan ik meegenieten. Greetz MT

  • 28 September 2015 - 20:18

    Tamara:

    Heel veel plezier. Goeie reis. Dat je maar mooie dingen mag zien.
    Geniet!!
    Ik lees je verhalen wel :)
    Liefs x Tamara

  • 28 September 2015 - 20:25

    Helmi Gloudemans:

    Veel plezier en vooral geniet er van! !
    Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    En maak je droom waar! !
    De knuffel.
    Helmi

  • 28 September 2015 - 20:37

    Lia Van Den Berg:

    Sanne veel plezier, geniet er van en ik zal je blog graag volgen.
    Heel bijzonder!

  • 28 September 2015 - 20:45

    Regien:

    Goede reis en ik lees graag je verhalen!

  • 28 September 2015 - 20:54

    Heidi De Kok:

    Geniet ervan!

  • 28 September 2015 - 22:52

    Thea Verhulsdonk:

    Super spannend nu, nog enkele uurtjes en dan.....ik zal je verhalen hier volgen

  • 28 September 2015 - 23:18

    Mieke:

    Genieten!!!

  • 28 September 2015 - 23:39

    Janine:

    Heel veel plezier, sanne!! Ga van je avontuur genieten!! Ik ga je zeker volgen..
    Have fun!!!

  • 29 September 2015 - 07:21

    Paul:

    Heel erg veel reis genot ben benieuwd hoe het je vergaat

  • 29 September 2015 - 07:25

    Jacqueline:

    Heel veel plezier en geniet ervan.

  • 29 September 2015 - 10:04

    Corry:

    Goeie reis en veel plezier en succes Downunder!

  • 29 September 2015 - 10:21

    Ans De Cocq:

    Sanne een hele goede reis, en geniet ervan. Ik ga je volgen xxx

  • 29 September 2015 - 17:57

    Anja Meulendijks:

    Hoi Sanne, goede reis. Zal jouw berichten met plezier volgen. Gr. Anja

  • 29 September 2015 - 23:29

    Albert En Wilma Benjamins:

    Lieve Sanne

    We wensen je een geweldig mooie tijd daar. Dat je maar veel mooie ervaringen op mag doen,die je als fijne herinneringen in je levensrugzak kunt bewaren.

    Groeten en kusjes familie Benjamins

  • 01 Oktober 2015 - 14:43

    Nicole:

    Woehoe!! You go girl!! Ben je er nu al? Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 23 Sept. 2015
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 5783

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 25 Juni 2016

Nieuw-Zeeland & Australië

Landen bezocht: